lördag 22 november 2008

Kunde inte somna av lukten...


... igår, så jag bestämde mig för att lokalisera och eliminera lukten till varje pris.

Det var nämligen så att jag tillslut sniffade mig fram till byrån och helveteslådan, alltså den lådan där man lägger ner allt jox man inte vill slänga, men som ändå inte har någon egen plats. Egentligen är det det sista stället på jorden som jag vill ställa mig och rota i klockan ett på natten, men lukten var så intensiv att något måste göras.

Innan jag kom fram till boven i dramat hade Love vaknat och jag hade dragit fram följande:
  • en ballongpump och en påse figurballonger

  • två sovmasker och uppblåsbara nackkuddar

  • en ipod-kartong med manual

  • en reflex

  • tolv miniramar med gamla kort på mig från bl.a. studenten

  • en defekt datamus

  • ikea-kvitto

  • nytt dammsugarfilter

  • eladapter till USA

  • lim

  • partyhatt som Molly tillverkat

  • panduropåse med trälim och spatel

och slutligen... en flaska eterisk olja med pepparmint som jag fått av min soul sister Sandee i New York, som tycker att jag behöver aromaterapia mig lite. Men nu kan jag meddela att jag fått en överdos.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du skulle se mina helveteslådor!
Dom går inte av för hackor!!
För övrigt saknar jag Ludvig!!
Häftigt att se hans senaste teckningar.Vad utvecklingen rusar iväg.
Jag saknar givetvis er allihopa
mycket!!!!!!
Kramar Maggis