onsdag 20 maj 2009

18 maj

Molly deltog helt ogenerat i gårdagskvällens magdansuppvisning på scenen. Hon och några andra modiga! :) Sen var hon ju väldigt glad att Gökmen tog en svängom med bara henne. Åt något slags kebabkött på hotellbuffén, vilket innebar att jag hade långa konversationer med magen hela natten. Ändå gulpade jag i mig ett par öl igår för att döda bakterier i magen. Herregud, jag tänker inte på annat. Men nu så blir det ENBART McD tills vi åker hem.


Brände oss lite lätt i solen igår, så efter en timme vid poolen i morse, bestämde vi oss för att ta en latmaskdag. Molly fick välja aktivitet, och då hamnade vi givetvis framför datorn där vi spelade Sims i några timmar, medan air conditioningen var på full blast. Rätt skönt att slippa solen faktiskt – även om jag fattar hur provocerande det är att säga så. Men vi har haft uppemot 30 grader varje dag och det är man ju liksom inte van vid.

Sen hamnade jag vid datorn i lobbyn igen och jag tror att jag och Mattias kanske har råkat boka New York-biljetter i september? Ooops! :)

Inga kommentarer: