onsdag 1 april 2009

Inskolningsdag nummer tre...

... på dagis, har gått sådär. Love tycker inte att det är superkul att sitta still i sandlådan och gegga precis. Och så är det supersvårt att gå i de tunga vinterstövlarna. Nä, det här var inget att hurra för. Men när vi kom hem så har han promenerat omkring litegrann på eget bevåg här hemma faktiskt. Hoppas innerligt att det lossnar snart.


Ägnade mig åt lite shopping på eftermiddagen. Försökte inbilla mig att det var påskpresenter? för att ha en anledning att handla lite. Å sen är det faktiskt bra att barnen inte bara får godis i påskäggen. Så det så! Nu måste jag bara hitta något till maken, men det är banne mig inte lätt. Han önskar sig aldrig något som kostar under tusen kronor.


Egentligen borde jag väl spara. Utgång på fredag och meandi-shopping på söndag! :) Men jag har insett att när det inte är någon annan som köper OM åt mig får jag banne mig göra det själv.



Inga kommentarer: