lördag 11 april 2009

Rätt så intetsägande dag...


... igår. Lekte en stund på leklandet - sorry Eugenia att jag inte ringde innan, skulle precis göra det när vi kom fram, men eftersom jag är den sista människan över 15 år i Sverige som har kontantkort till mobilen var det helt slut. 1,05:- i saldo - räcker inte ens till ett SMS.

Detta är oxå anledningen till att jag inte ringde dig kära svärmor, innan vi tog en blixttur till IKEA.

Joxade lite hemma. Hängde hos J å bebi F. Kollade på Gordon Ramsay. Sorterade kläder.

Idag är det påskafton. Molly och Ludvig ska gå påskkärring med sina kusiner, borta på Råtorp hos mammas grannar. Här på Norrstrand finns noll kultur för detta härliga påfund.

Nu ska jag duscha och åka till bolaget och storhandla inför den lååånga helgen. Å så ska jag köpa en kvast till den grymmaste påskkärringen av alla, nämligen mamma. :)

1 kommentar:

eugenia sa...

Hej!
Ingen fara, gumman!, har haft besök från växjö sedan i torsdags och de åker idag så jag hade inte kunnat följa med ändå. Vi får ta det en annan gång =) !!!
Glad påsk!
kram kram