torsdag 30 april 2009

Och vilken dag...

... på jobbet! Min första gäst var Paolo Roberto. Han var högljudd, ganska snygg och ungefär lika lång som mig, vilket är mycket osexigt i mina ögon.

Sen hade vi lite drama under lunchrushen! Två unga coola invandrarkillar som betedde sig som jävla svin. Efter att ha kallat en annan tjej på jobbet för hora och fitta och allt annat obligatoriskt när man har en sådan låg intelligensnivå, fick vi ringa polisen. För de vägrade flytta på bilen i drive trun, vilket orsakade ett mindre kaos. Men eftersom alla svenskar älskar lite polisdrama i vardagen, var alla köande mycket nöjda över lite happening och inte alls sura över att det inte hände något överhuvudtaget på en sisådär 15 minuter.

Jag vet inte vad som flög i mig, men jag var så samlad och sansad, inte alls likt mig. Min första instinkt var att köra jag-ska-knulla-din-mamma-kortet jag också, men då tänkte jag att de kommer väl tillbaka å dödar mig. Sen tänkte jag fråga vilken socialklass de tillhörde när de hade tid att sitta å tjafsa om skitsaker halva lunchtimmen... inget jobb att gå till eller? Men istället sa jag bara: "Man blir bara behandlad så som man bemöter andra."

Hahahaha!!! Det är sant! Jag sa det!

Inga kommentarer: