tisdag 28 april 2009

Gårdagen...

... ja. Det är tur att man alltid är uppe i jävligt god tid.

Love tokgrinade så fort han såg dagis. Läser man mellan raderna på fröknarna fortsatte det mer eller mindre hela dagen.

Jobbet då. 9-16. Helt ok. Men känner mig färdig med detta. Jag har liksom vuxit ifrån det på något sätt. Dagen piggades dock upp av lite oanständigt sexprat med den enda som är öppet gay.

Hämtade Molly, hämtade pojkar, hem snabbt så Molly fick ta en frukt och byta om, skjutsade ner henne till cirkusskolan, hem, lagade mat, åt, Love grinade konstant, blev lite osams med mamma, åkte och tittade på cirkusföreställningen, grät för att Molly var den bästaste bästa, hem, nattade pojkar, packade traderaauktioner, nattade Molly, packade dagisväskor, ringde några samtal, duschade, gick och lade mig. Phew.

Och igår så ringde den ever so klämkäcka Herr Skager aka klassfotbollstränaren och informerade om att det är match idag kl 17.30. Och Ludvig har blivit bjuden på kalas. Så nu har jag en sån här dag framför mig igen. Börjar jobba om 45 minuter. Å sen går det i ett.

1 kommentar:

http://litenarvid.blogg.se sa...

Oh majj Godd. Jag blir trött bara jag läser. Jag kommer aldrig orka. Eller så kommer jag det. När får man veta om man kommit in på skolan?????