måndag 20 april 2009

Men vad i helvete...

... är det som händer?


Gick och solade solarium för första gången på två år. Tänkte jag skulle försöka se lite piggare å fräschare ut så man kanske kunde se att det finns någonting levande inuti min vita jobbskjorta. Kom ut efter 25 minuter som en jävla kokt kräfta. Men va fan?! Nån måste hata mig däruppe.


Kräftan

Men så svullnade Ludvigs finger upp på eftermiddagen, så vi fick åka till kvällsjouren på Gripen. Där visar det sig att ungen har streptococker i fingret. VA!? Men ärligt. Nu fick jag ringa till jobbet igen och skjuta upp min arbetsstart tills på måndag. De måste älska mig där.

Parasitfingret

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja,livet är inte alltid som man tähnkt sig! Hur länge måste Ludvig vara hemma från dagis? Hur mår han nu???Hälsa kramar från farmor,ja till hela familjen förstås.