onsdag 15 april 2009

Tjolahopp, tjolahej...

... nu sitter jag här hemma all alone. Love och Ludvig är kvar på dagis, Molly är på fritids och Mattias jobbar. Och jag har fått frisedel fram till lunch, då jag ska hämta Love om inget oväntat hänt. Men han trivs så bra med fröken Margret så jag oroar mig inte.

Oroar mig inte heller över vad jag ska göra i lite drygt en timme!

Jag ska hänga ut täcken på vädring.
Städa undan efter Mollys och Ludvig mysstund igår.
Lägga i en maskin tvätt.
Plocka undan efter morgonhysterin.
Äta lunch.

Och det viktigaste av allt har jag ju redan gjort: mitt-på-dagen-blobbat.

Och tänk om Mattias haft en lugn dag på jobbet så hade han kunnat komma hem för lite spontansex så här mitt på ljusa dan! Eller förresten, det är ju bara tonåringar som ligger med varandra har jag hört.

Inga kommentarer: