söndag 12 april 2009

Fick lite bilder från...

... hockeykvällen av Pernilla.

Pernilla å jag. Ser att jag börjar bli lika rynkig jag!

Besök på Gourmetgrillen. Har aldrig varit där nykter förut! Och är det nåt jag hatar är det när man får alldeles för mycket kött till för lite bröd. Fick frisera lite.

Hamburgerköttshalsband. Äntligen ätbart!

Glad make å stirrig storasyster.

Men vi var fler i sällskapet. Jag och Mannen Som Hatar Kvinnor. Eller om det bara är kompisars fruar. Peter! :D

Vacker bild på maken! Mannen som ser något överförfriskad ut är Mattias Buddhaboy, ellernåt. Mannen som smygsuper i mitten är svågern. Å hon som är nära att däcka... ja, det är ju Penaj.

Ture och jag.

Baren var given i periodpausen!

Åsså var det klart! Jihooo!

Sen träffade vi nån alldeles för nykter och snygg trebarnsmamma som vi ville hänga lite med.

Här har hon tagit nya tag, hon som nästan kräktes efter andra perioden!

1 kommentar:

Karin sa...

Tog du det bajsnödiga kortet? ...eller orkade jag se likadan ut på båda?
Fy fan :D

Kul å se er snyggisar iaf :)
Kram!!