fredag 3 april 2009

Det är nästan så att man tror...


... att det är ett skämt, men jag är faktiskt helt ensam hemma. Ingen Mattias å inga barn. Jag tror att det har hänt typ två gånger sedan Love föddes.

Jag spelar hög musik och äter nudlar med kyckling direkt ur kastrullen och känner mig som sjutton år. Det är skitskönt.

Love har hostat hela natten, så i morse var jag alldeles grinfärdig av trötthet och hade noll lust att gå ut och partaja. Men eftersom jag har så många nya fina kläder som behöver komma ut och luftas lite, har jag tagit mitt förnuft till fånga. Å nu ska det bli superduperkul, och jag å Johanna ska ha en riktig helkväll!

2 kommentarer:

K sa...

Jävlar vad gött att få vara ensam - det längtar jag grymt mycket efter. Åh!
Tusen tack för vägbeskrivningen...we'll be there. :D Hoppas ni hade kuuul igår!!

C.Nilsson sa...

Hoppas du hade en toppenkväll.
Själv gör jag Karlstad ikväll. Thåström...