måndag 13 april 2009

Tycker att det är lite jobbigt...


... med sådana här mittemellandagar. Det är inte helg, men ändå inte vardag - typ. Fattar inte heller varför jag är så trött. Är det inte meningen att man ska bli pigg av det fina vädret? Känner mig helt jävla slut.


Har inte gjort mycket vettigt idag. Bakat lite med barnen. Och jag å Ludvig var på "Pettsson och Findus - Glömligheter" på bio. Mysig film men kanske något för lång. Många barn stod upp och pillade med annat den sista kvarten. Själv är jag mycket förtjust i barnfilmer som inte går i 180.

1 kommentar:

Marita sa...

Har funderat på att gå på den filmen också! Men hur lång är den egentligen?
Måste bara säga att jag läser din blogg varje dag, tycker att du skriver så bra!! =) Vet inte om du kommer ihåg mig från Familjeliv där vi "pratade" förr!