söndag 26 april 2009

Detta var dagen...

... som gick från bad till worse, men som gjorde en u-sväng upp till skaplig och sedan mycket härlig!

När vi var hos mamma frågade hon om Love kanske kunde vara i någon slags trotsålder som hon själv inte minns inträffade runt denna tidpunkt i livet? Ja, jag skulle också vilja veta det. Det enda jag vet just nu är han är det första av mina barn som kommer ligga raklång på golvet på Ica och grina över att han inte får en pingvinstång eller pixibok i kassan. Han övar ganska bra redan nu kan jag säga.

Men efter lunch vände det något, och han knallade omkring hemma hos mamma och var rätt nöjd. Slängde saker i toaletten och så.

Och när vi kom hem på eftermiddagen, lekte han och Ludvig ute på altanen i solskenet medan jag hann både förbereda mat och plocka undan. Och är barnen glada, är mamman glad.

Och nu är det bara en halvtimme kvar till läggdags!

1 kommentar:

Fröken Källgren sa...

Jag är så nyfiken på hur det gick för dej att jobba!