tisdag 28 april 2009

Jamen se...

... där, klockan är inte ens nio och jag är redan klar med dagens sysslor. Eller ja, jag väntar på att tvätten ska torka och att diskmaskinen ska bli klar så jag får plocka med det sista. Men jag känner mig så busy att jag hela tiden måste skriva små to-do lappar och bocka av allt eftersom. Annars glömmer jag nåt.

Gick hem en timme tidigare från jobbet. Redan andra dagen! Men det var så lugnt. Och jag behövde åka till Bergvik och köpa nya benskydd till Molly och en födelsedagspresent från Ludvig.

Svärmor hämtade barnen på dagis. Å sen gick jag och Love och postade lite brev, medan Margarete och Ludvig kollade på Mollys fotbollsmatch - som de för övrigt vann med 2-1 - och sedan åt vi kvällsmat allihopa här hemma, innan barnen slockande ett efter ett.

Mycket bättre stämning här hemma (läs: Love inte lika skrikig) idag.

Pratade med Mattias i telefon. Det bara regnar i London. Och tydligen har vi inget hotellrum till helgen heller. Men det ligger inte på vårt bord att lösa det, tack och lov.

Inga kommentarer: