tisdag 14 april 2009

Jag är hemskt nyfiken...

... på vilka ni är, alla ni som läser här. Sedan jag installerade Feedjit så har jag sett att jag har regelbundna läsare i bland annat Kiruna, Avesta, Höör och Karlskrona bara för att nämna några! Vilka är ni? Skriv gärna och berätta!

Är det något ni vill veta om mig är det bara att fråga också såklart! :) Det kanske känns rörigt att läsa här ibland... känner mig som om jag tror att jag är värsta celeben, hahaha!!!

Massa kärlek från mig till er alla! Y

12 kommentarer:

K sa...

Jag vill också ha Feedjit, men fattar inte hur jag installerar det. Eftersom jag är en klant.

Hur som helst, Kerstin heter jag, bor på vischan utanför Karlstad ihop med två illbattingar och en skäggig typ de kallar pappa. Dessutom har vi några håriga husdjur. Jag läser ALLTID din blogg eftersom den är GRYM.

( KUL med torsdag, vi kan höras imorgon - måhända har du nåt nummer man kan ringa?? )

Anonym sa...

Tycker det ärlöjligt att du hela tiden håller på och låtsas vara zignare.

Lotta sa...

Jo...jag måste nog erkänna mig som beroende läsare ;)

Anonym sa...

Jag älskar din blogg... Du skriver så härligt och ärligt (tror jag)
Gick även på Fröding smatidigt som dig...

Annika sa...

Jag är också Karlstadbo, vet inte riktigt hur jag hittade till din blogg från början men har blivit lite beroende tror jag =)

Maria sa...

Fröding? What, vem är du? :) Men från högstadietiden kanske det inte är så kul att minnas mig förresten :/

eugenia sa...

Även om jag inte alltid lämnar spår efter mig, så vet du att jag följer din blogg...puss o kram!
ps: vadå inte kul att minnas dig från högstadietiden?? du var väl en trevlig, blyg o ordentlig tjej då?? eller minns jag helt fel ;)

Anonym sa...

Mammaledig Skånebo här, mamma till två pojkar 2,5 och 1 år. Hittade din blogg via familjeliv läser dne dagligen. Tycker det är helt underbart efter en stressig och halvt kaosartad dag läsa mammabloggar och inse att man inte är ensam.

/Mia

Fröken Källgren sa...

Å jag är ju en trogen läsare.
När jag läser dina kommentarer blir jag väldans nyfiken på "tycker det är löjligt att du låtsas vara zignare".
Vad i allsindar är zignare???
Fniss fniss
Puss

Anonym sa...

Jag tycker att du ska berätta om när du var tonåring och kickersbrud =)

Carita sa...

Hejsan!

En karlstabo här. Vet inte hur jag hamnade på din sida men jag fastnade. Du skriver på ett sånt otroligt underhållande sätt om allting. Det är kul att se att någon vågar stå för vad den tycker. Beundransvärt.
Vem är jag då? Jag heter Carita, har 5 barn i åldrarna 4 månader upptill 9½ år. 3 grabbar och 2 tjejer.

Ha en fortsatt trevlig kväll. *kram*

C-son sa...

Jag tycker din blogg e jättebra! Ska bli svinkul att läsa mer om dig som person, hittade den på familjeliv o nu kan jag inte sluta läsa. Jag har två barn och undrar hur du får allt att gå ihop. Kul e de iallafall. Kram kram