torsdag 18 september 2008

Skummar lite snabbt...

... igenom veckobrevet från skolan.

... kolla barnen efter löss... ta med extrakläder... vi ska på utflykt... simskolan startar... alla elever har demokratiskt röstat fram Molly som vår elevrådsrepresentant... STOPP! Molly? Hur gick det här till? Min unge i elevrådet???

Mamma påminner mig lugnt om att jag också var med i elevrådet ända fram tills jag gick i åttan och ballade ur på riktigt. Så det här är något helt naturligt i vår familj.

Men det känns lite fint och bra i hjärtat faktiskt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

HA!

Var hon nöjd och glad så skruttan? glöm inte bort att jag var vice ordförande också... Det ligger i släkten!

Kram

Anonym sa...

Vad roligt att Molly gör karriär!Hon följer uppenbart traditionen i släkten.Det är bara att gratulera.Från en bonusfarmor som är mycket stolt.