söndag 21 september 2008

Nu sitter jag här...

Glad kåldocka UTAN magbesvär


... framför datorn och äter daimkolor och bävar inför natten.

Jag har alldeles nyss besökt Hagahallen iförd grå velourbyxor, röda crocs och Arsenal-jacka. Osminkad med blött hår i en sovknut på huvudet. Och torrt konstaterat att FAN vad folk handlar vid den tiden på söndagskvällar.

Anledningen till denna oplanerade aftontur, är att bebisen hamnat i nån slags kris efter att vi börjat ge honom välling och gröt. Från att ha bajsat var tredje dag bajsar han nu var tredje minut. På ett ungefär. Och skriker sig igenom nätterna. Var därför tvungen att åka och köpa modersmjölkersättning så han kan få något annat.

Nu måste havren och skiten BORT! för jag vill ha min glada kåldockebebi tillbaka. Om inte annat för att jag måste börja få honom att sova i spjälan. Orkar inte med detta eviga tvinnande nattetid! Känns dock inte rätt att börja joxa för mycket med honom om magen är paj.

Så nu är jag hyperstressad och nervös över att han ska vara allergisk mot något, typ gluten. Måste ringa BVC imorrn.

Inga kommentarer: