onsdag 24 september 2008

Love verkar tro...

... att han är med i skrik-SM. Vilken rolig gren! Han har vunnit guldmedalj för länge sedan. Han har gallskrikit konstant nu i över en timme och visar inga tecken på att sluta. Han är sjösvett och jag med, men nu fan ska han sova! Har vaggat och vyssjat och matat och gudvetvad, men ingenting tystar denna bebis!

Försöker desperat att inte tappa modet och att tänka positivt. Det är ju bra att han är ihärdig! Det finns många OS-grenar där uthållighet är A och O. Och det är bra att han är ståndfast! Han kanske ska ut i vida världen och slåss för sin sak.

All heder åt en sexmånaders pojke som vet vad han vill! Att mamman blir koko på kuppen är en helt annan femma.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jamen då kan jag anmäla Moa till Skrik-SM oxå för hon har tjutit så fort jag lagt ifårn mig henne idag. Och nu menar jag att hon har skrikit som om att någon har stuckit kniven i henne.....

Anonym sa...

Jag är inte sådät jätteavis på dej för tillfället...
Tänkte rekommendera din & Karins blogg till mina gravida väninnor men har liksom ångrat mej...=)

Anonym sa...

Hej gumman!

Kanske ska du ta en liten paus från dina barn när moster kommer på besök? Ta med dig din man och gå ut och ha en trevlig kväll! Vi kommer den 28 oktober, boka den kvällen!

Love ya!