onsdag 10 september 2008

Imorgon är det jag och boysen...

... heeeeeela dagen. Inget dagis. Mattias jobbar heeeeeeela dagen och kommer nog hem lagom tills att Love somnat. Känner mig noll sugen på detta.

På fredag är det samma visa, förutom att den tredje föräldern i vår familj -Molly- ska åka till sin pappa i helgen.

Jag ber innerligt att min goda fé svärmor ska komma och rädda mig från pojkhelvetet i några timmar någon dag! Det är bara att ta med sig valfri sort! Vi har en liten men naggande god skrikapa, eller en lite större rumsren bråkstake som gärna vill ha all uppmärksamhet, jämt.

Eller om man ska sluta tycka synd om sig själv, så kan man ju alltid tycka synd om Ludvig som jag önskar jag hade mer tid med. Och samma sak med Molly.

Äh, jag skiter i detta nu, jag tycker synd om mig själv istället. Det blir enklare så.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har precis hittat din blogg och du har gett mig dagens första skratt!! Tack för att du förgyllde min dag! =)

Anonym sa...

Helt rätt att tycka synd om sig själv. Finns ju ingen annan som gör det.