fredag 26 september 2008

Jag är så trött...

... så jag döööööör. Vi åt inte middag förrän halv åtta, efter att vi varit och storhandlat. ICA Maxi en fredagseftermiddag precis efter lön är inte att rekommendera! Och sen skulle det ju skrikas (Love) och ojas (Ludvig) till förbannelse innan de små raringarna slocknade.

Det här brukar annars vara någon av mina piggaste timmar på dygnet, men nu ska jag bara blogga och sen ska jag sova. Och klockan är inte ens tolv!

Har börjat scrappa en receptbok! Det blir superfin. Först tänkte jag ge den till Pernilla i julklapp, men den blir så bra så jag behåller den själv. Halkade nämligen in på en amerikansk hemsida, där en tjej scrappat ihop en bok med amerikanska (ja, vilka andra skulle komma på ett recept med cocacola-kaka med cocacola-glasyr?) och italienska recept, och den är SÅ fin! Jag kan tycka att många scrapgrejjer har för mycket krusiduller och dekorationer i vanliga fall, men den här är mycket smakfull och helt LOVELY. Och dömycket onyttig men supergod mat.

Bästaste och kreativaste Amandas hemsida hittas här!

Och nu ikväll har jag klippt och klistrat och skurit och knutit och stansat ut små blommor så jag blev alldeles svett. Iofs satt jag precis bredvid helveteselementet som aldrig går att stänga av, men ändå. Är öm i handflatan. Kommer nog ha träningsvärk i stansmuskeln imorrn.

nu ärrä fan natta.

1 kommentar:

Anonym sa...

men jag vill ju ha!

*SUR*