torsdag 11 november 2010

Sammanfattning av...

...dagen:

06.45 Love tassar in. Hans nya vana är att ligga och gosa en stund nu.
07.00 Alarmet på mobilen går. "Just a smalltown girl, living in a lonely world, took the midnight train..."
08.00 Lämnar barnen på dagis.
10.00 Hämtar Sara och åker upp till Uni.
11.00 Opponering. Allt gick mycket bra och jag fick oförtjänt mycket beröm - men som jag blev väldigt glad över!
13.30 Åker hem, äter lunch.
14.15 Ica Maxi med Molly och Johanna.
16.00 Hämtar barnen på dagis.
16.30 Hopplek från trappan. Farligt, farligt men roligt, roligt.
17.30 Middag. Molly har bestämt pitabröd med kyckling och grönsaker.
18.30 Tv-stund.
19.00 Nattar småpojkar.
20.00 Dricker te och kollar på Robinson ihop med Molly.
22.00 Plockar ur diskmaskinen och röjer upp lite hemma.

Mer specifik än så orkar jag inte vara, för nu är kvällen snart slut. Jag ska bara ägna mig åt Jamie lite innan jag somnar. Jamie Oliver, dårå.

1 kommentar:

Anonym sa...

GRATTIS till opponeringen!!! Jag är inte alls förvånad att du klarade det med glans! kram från svärmor