fredag 12 november 2010

Ledig dag...

... idag. Alltså helt ledig. Barnen är hemma från dagis och jag avslutade min delkurs igår med opponeringen. På måndag börjar en ny - och väldigt krävande, sägs det - kurs, men innann dess unnar jag mig alltså långhelg.

Hade lovat barnen en tur i pulkabacken idag, men vi vaknade till tre plusgrader och superslaskigt väder idag, så vi får hitta på något annat. Kanske kan vi baka bullar eller så. Har lite småärenden idag, men det fixar jag när Molly kommer hem från skolan så hon kan passa lillebrollorna. Tre korta stopp och in-ut ur bilen i overaller å jox tackar jag hest nej till om det går. Halstabletter från apoteket, ett kort stopp på Ica - ja, jag glömde ett par grejer igår- och sedan ska jag hämta paket från Forever21. Och ikväll kommer bästaste Matta hem!

Inga kommentarer: