söndag 21 november 2010

Doktorn hade ingen bra...

... diagnos att ge mig, mer än att jag är förkyld och rejält röd och svullen på ena sidan i halsen. Nähä!? Just den biten hade jag liksom räknat ut själv. Jag hade velat få dundermedicin så jag kan bli piggare - men nu får jag snällt vänta ut det lilla virusmonstret som byggt bo.

Jag och Mattias fortsatte att beta av grejer på listan. Vi åkte till Toys 'R' Us och köpte julklappar till barnen, och stannade på apoteket för att köpa solskyddsfaktor och halsmedicin. När jag kom hem beställde jag några julklappar till på nätet. Visa-kortet mår bra av att luftas, det vet jag sedan gammalt.

Imorgon ska jag ringa och boka kalas för Ludvig på Leklandet. Och nästa gång jag storhandlar ska jag köpa adventskalendrar, glögg, antikljus, pepparkakor och allt annat julmys. Sedan har jag en massa massa tid över att plugga. Vilken plan va! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Till mig sa doktorn, efter 14 veckors förkylning; "Ja du har rätt, du har en riktigt dunderförkylning! Drick mycket vatten!" Jag ska aldrig mer gå till doktorn... /M på öa