tisdag 16 november 2010

Förlåt mig för...

... dåligt bloggande, men poletten har precis trillat ner och jag har alltså insett hur fuckingjävlaskitmycket jag kommer ha att göra närmsta månaden. Skolan är helt crazy, och så har vi ju den härliga julmånaden framför oss med barnkalas och vuxenkalas och hejbaberiba.
  • Jag måste köpa uv-dräkter, solskyddskräm, solhattar och små mutor till planet.
  • Jag ska köpa födelsedagspresenter till Ludvig och ordna kalas - men det lutar åt att vi lejer bort det.
  • Julklappar, julpyntande och bakande - eller nej förresten, barnen får åka till mormor en eftermiddag och baka pepparkakor och julgodis medan jag tentapluggar.
  • Läsa fem böcker, ha VFU, skriva två arbeten och en utvärdering plus en gigantisk tenta.
  • Jag fyller visst år själv också, men det blir inte mer än en liten fikastund med familjen. Kanske knytis för att komma undan riktigt jävla lätt!
Sen var det väl tre miljarder grejer till som jag visst har förträngt just nu. Men okej. Då kör vi!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Knytis på din födelsedag låter bra! Kram Svärmor
Barnen kan givetvis komma och göra mandelmassa-godis hos mig!