fredag 19 november 2010

Jahapp, då är klockan strax...

... över åtta och jag sitter redan vid datorn för att plugga. Gudarna ska veta att det är en hel del som ska sammanställas. Det är väldigt mycket komprimerad information som ska bearbetas och - förhoppningsvis! - lagras.

Men jag börjar med ett litet blogginlägg. Sovit dåligt på grund av hostande, trängandes barn. Ont överallt idag, typ. Ont i rödspränga, grusiga ögon. Ont i varböld i nacken som jag inte vet hur den hamnat där. Gult tjockt snor och rakblad i halsen när jag sväljer. Jag är verkligen ur form alltså.

Sådär. Då har jag klagat färdigt.

Idol då! Idol igår var skitkul. Vi hade döbra platser, rad tre från scenen. Molly trotsade alla lagar och lyckades som enda barn roffa åt sig Peter Jidhes, Laila Bagges och Andreas Carlssons autografer. Bra jobbat lillsmulan! Här kommer en bildkavalkad att tröttna på. Ja, jag vet att det är alldeles för många - men jag orkade inte rensa.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kära svärdotter,tråkigt att du känner dig så sliten. Krya på dig!
Kram Margarete

K sa...

Lots of pics! :) Kul att ni hade det kul! Är också sjuk men nu verkar det gå åt rätt håll...ta i trä. :-o

Monkan sa...

Oh happy face ! Där skulle jag ha velat vara också :)
Krya på dig
Monika