onsdag 24 mars 2010

Idag fick jag ett litet...

... avbrott från hemmalivet, när min svärmor Margarete kom hit och förbarmade sig över mig. Jag har ju knappt satt foten utanför dörren på typ tre veckor. Är liiiite less nu faktiskt. Imorgon ska jag också ha lite fritid! Jag ska storhandla på Ica maxi, och oh hjälp vad jag ser fram emot det!

Idag när fotbojan knäpptes av, åkte jag till Blomsterlandet och handlade påskris och en stor bukett tulpaner. Så åkte jag hem till en mycket fin vän som har det jobbigt just nu. Inga tulpaner i världen lättar, men det är iallafall ett sätt att visa omtanke.

Jag tänker att jag måste vara den ultimata vännen när någon mår dåligt. Jag tar ju på mig världens alla sorger som om de vore mina egna, och grinar mest av alla jämt. Men i det här fallet kan man iallafall blicka framåt. Och jag håller alla tummar och tår!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken fin ny lay-out du har gjort vännen :) usch va töligt att kidsen är sjuka titt som tätt :(
på lördag flyger jag hem så snart kommer jag på en liten visit hos er :) exciting!!!!
puss på er från lutten