tisdag 23 mars 2010

Mattias kom hem på...

... en blixtvisit efter konferensen. Idag åkte han til Strömstad för en massa jobb, och blir borta i två nätter till. Inte döroligt precis när läget är som det är här hemma, men jag anpassar mig. Mamma hjälper till när det krisar.

Ludvig har fortfarande feber och hostar dygnet runt. På nätterna innebär detta att han svamlar duktigt i sömnen. Alldeles nyss var han uppe och sprang och sa att "jag klarar inte det här utan dig, mamma." Vad han menade har jag ingen aning om, men han är ju så rar. Tidigare idag kom han och frågade om vi kunde samarbeta? Samarbeta och leta rätt på Nintendo DS som han lagt någonstans han inte kom ihåg.

Åsså har jag handlat och tvättat och städat tvättstugan och trapphuset och hjälpt Molly med läxor. Roligare än så blir det visst inte idag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,det låter jobbigt,Maria!

jag kan givetvis också hjälpa till med barnen,det vet du!
Hör bara av dig!!!!!
Kram Margarete!