torsdag 11 mars 2010

Love vaknade klockan 04.45 idag, ...

... så det blev inget morgonfirande direkt. Mer lite morrande, kan man säga. Men när jag hämtade limpmacka och mjölk och satte på Teletubbies tio minuter senare, snosade jag ordentligt i den där tjocka kalufsen och viskade om min kärlek till honom.

Efter dagis tog vi tag i lite firande. Åt en mycket simpel chokladtårta, eftersom vi sparar krutet till kalaset på lördag. (Sjöng fint gjorde jag också)

Love tog i för kung och fosterland och blåste ut ljusen själv - även om pappan sitter och sympatiblåser lite i bakgrunden.

Åsså var det paketöppning, med lite hjälp av storasyskonen...

... åh, en film...

... precis som han gillar!

Det fanns stora paket också...

... som innehöll en dammsugare!

Sen tappade han intresset för allt annat. Dammsuga var grejen hela eftermiddagen.

De andra barnen hade övriga intressen, men inte Love.

Man kan säga att the Devilchild var rätt nöjd med dagen.

2 kommentarer:

Mamasnest sa...

Ha ha ha, jag älskar bilden när pappa sympatiblåser!!

Anonym sa...

Härliga bilder på födelsebarnet!!!!! kram farmor!!