måndag 29 mars 2010

Det här hemmalivet...

... är inte bra för mig. Jag är uttråkad till döds.

Inget får man göra heller! När man är mammaledig går man till lekparken och sånt. Nu går jag bara hemma och undviker hostattacker och gråt. Tredje veckan nu. Jag avlider snart.

Blir så vansinnigt irriterad på allt också. Ett exempel är när människor uppdaterar sin status på facebook och inte kan skriva på ett normalt sätt -typ "Åh vad jag längtar efter vååååååååååååår." Vår stavas väl med ett å eller?

Ännu värre är sorten som också vill förstärka känslan, men som inte har brains nog att betona ordet på rätt sätt. Som skriver "Åh vad jag längtar efter vårrrrrrrrrrrrr."

Japp. Så här sitter jag hemma och lider i det tysta.

Någon som inser att jag behöver bli social igen?

2 kommentarer:

lillaj sa...

Jag inser det mesta, behöver också bli social igen. När tentan är klar imorn är det vi som umgås.
Är Love fortfarande febrig?
kramelikramkramkram

Fröken Källgren sa...

Jag inser det å kommer gärrrrrrrrna å hälsar på nån dag i veckan =)
Puss