måndag 15 mars 2010

Nu när jag vabbar...

... idag igen, måste jag hitta på nya hemmaprojekt för att få tiden att gå. Först tänkte jag börja baka surdegsbröd, men sedan insåg jag att jag har tillräckligt mycket påställt nu i mars. Love har nyss fyllt år, Mattias fyller på lördag - och Molly lördagen därefter. Mycket som ska fixas alltså.

(En liten parantes är även att vips! så är mars avklarat snart och då är det april. April innebär Florida och då ska det minsann inte bakas nåt. Förutom att jag ska bakas på stranden, till en smakfull brun kulör.)

Love har dessutom vaknat mycket opigg. Han vaknade först vid den vanliga tiden 04.45, men efter lite envishet från min sida somnade han om. Vid åtta vaknade vi igen, och då var både Ludvig och Mattias borta.

Nu ligger han ner i soffan och kollar på Bolibompa. Och så får vi se vad dagen har att utvisa. Jag har en tennisboll i halsen och är förkyld jag med. Kanske ska joina honom på soffan alltså.

1 kommentar:

Anonym sa...

Krya på er raringar!!!!!
Kramar från farmor och svärmor!Maria vet du vad Molly önskar sig?