torsdag 16 oktober 2008

Jag har inte skrivit så mycket de senaste dagarna...

... men låt mig försäkra er om att allt är som vanligt. De tre gnälldjuren Tripp Trapp Trull har inte förändrats ett endaste dugg. Love har skrikit, Molly har himlat med ögonen och Ludvig... ja, han har trotsåldrat.

Fick åka och hämta Molly i skolan idag för hon hade ont i magen. Så fort jag berättade att jag också ska till Gävle i helgen och att hon inte behöver åka till pappa hela nästa vecka om hon inte vill, försvann magknipet och allt var som vanligt igen. Förutom att hon allra helst skulle vilja krypa under skinnet på mig, så mammig är hon.

Försöker spendera mer tid än vanligt med henne, så hon ska känna sig trygg och glad. Idag var vi på IKEA och hon fick hjälpa till att välja nya handtag till köksluckorna. Och så spelade vi Sims och scrappade lite ihop. Och så pratade vi om vår Turkietresa. Det hon längtar allra mest efter är att få pruta. Hehe.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mammas tjej?

Äpplet faller inte långt från trädet?

Molly, gumman....

Ses snart..