söndag 5 oktober 2008

Fick ett samtal från en mycket berusad...

... storasyster som befann sig på ett sexparty.

Pernilla: Heeeeeeej Mia, hahahaha, vad gör du?
Jag: Scrappar lite.
P: Hahahahaha, jag är lite full jag!
J: Mmmm... jag hör det.
P: Hahahahahahahahahaha, jag är på sexparty, hahaha!
J: Mhm.
P: Önskar du dig inte nåt, hahahaha, i julklapp?
J: Jag vill faktiskt inte få nåt sånt av min syrra som jag ska stoppa nånstans.
P: Hahahahahahaha!!!
J: Jag befattar mig inte med sådant.
P: Eller hur!!??!!!!!
J: Jag är för gammal.
P: Hahahaha, du är ju inte ens trettio, hahahaha!
J: Nä, men jag har redan typ en flyttkartong full.
P: HAHAHAHAHAHAHA!!!
J: Ge dig nu.
P: Men jag har sett en sak här som är så liten och söööööt, hahaha!
J: Små saker göra sig icke besvär.
P: Hahaha, men ÅÅÅHHHHHH, den är pyttepytteliten och söt, vill du inte ha den?
J: Men VA FAN jag har fött tre barn, vafan tror du???

Å där dog konversationen.

Hehe.

3 kommentarer:

Anonym sa...

LOVE YOU!

Anonym sa...

Hej min kära svärdotter,det är säkert en god ide med en sådan present.Jag ska kontakta Pernill för min egen del!
Kram Maggis

Anonym sa...

Ha ha Maggis!

Ja det kanske var dig jag skulle ringt istället!

KRAM!