måndag 20 oktober 2008

Jag borde förihelvete...

... uppdatera lite, men jag är fortfarande så sjukt trött att jag inte orkar.

Vi är nämligen fyra av de 10.000 tågresenärer som drabbades av förseningar igår. Istället för att komma hem lagom till läggdax kl 19.40, klev jag genom ytterdörren med två halvsovande (varav ett även nerkissat) barn kl 02.45. Ja, vilken jävla resa. Ingen info från SJ, ingen förståelse eller extra hjälp - jag var den enda jag såg med ungar - ingen tillgång till varken toa eller vatten eller ens knappt något syre, i timme efter timme. Skämmes tamejfan, SJ!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Usch! stackars er =(
Hoppas att du/ni fick vila er lite efter gårdagen.
kram

Anonym sa...

=(
Se det positivt, du kunde haft Love med åxå...
Puss

Anonym sa...

Men va fan! Kräv ersättning! Stackare! Dumma SJ.

Anonym sa...

Maria du borde skicka en kopia? av din blogg till SJ!Kräv åtminstone tillbaka biljettpriset och en ursäkt.Inte när det gäller urspårningen utan hur de behandlade sina strandsatta resenärer.Utan tillgång till mat"luft" och toalett i så många timmar OCH MED SMÅ BARN!!!!!!
Kram från en arg svärmor och farmor!