onsdag 22 oktober 2008

Alltså, jag måste slå ett slag...

... för min svärfar Jan som viftar lite med sitt trollspö när livet är som allra värst. Nu har Love varit som en liten ängel de senaste dagarna, men denna konversation utspelade sig mellan Mattias och hans pappa för några veckor sedan.

Mattias: Fy fan, livet är bra jobbigt just nu!
Jan: Vad skulle du önska helst av allt just nu då?
M: En helg på spa.
J: Jaså, haha.

Idag ringer Jan och säger att han kollat upp vad det kostar på Spa i Sunne, och meddelar att han gärna betalar så att jag och Mattias får ett litet break.

Behöver väl inte ens säga att aj löööv svärfar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, vilken fantastisk svärfar! Jag har ingen, du kan inte tänka dig att låna ut honom lite? ;-)

//Emma med trippeltrubbel

Anonym sa...

Underbart för er!!!!!!
Margarete

Anonym sa...

Mitt favvoordspråk... Som man bäddar får man ligga.
Å ni har tydligen bäddat bra för er då söta svärfar tyckte ni va värda detta. Man kan även uttrycka det:
Man får vad man förtjänar =)