onsdag 1 oktober 2008

Hämta AK4:an fort förihelvete...

... för jag är jävligt sugen på att skjuta nån. Nu hoppas jag innerligt att jag kan säga så utan att jag blir misstänkt för att hijacka en hel skola eller så. Nä, det är bara mina egna familjemedlemmar som ligger risigt till. Och nu menar jag framförallt juniorerna.

Nä, det här är en dag man helst vill glömma. Jag har varit så intensivt arg att jag har ont i kroppen.

Tills vidare...

...delar jag med mig med ett foto från forna tider. Jag höggravid med Ludvig och slappandes i soffan med en telefonlur tätt intill örat. Mattias underhåller sig själv med att balansera vackra ting på min klotrunda mage.

Ack, VART tog dessa lata, enkla dagar vägen?

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis på namnsdagen....både Ludvig o Love...för det är idag, tror ja väl...? ;)