onsdag 8 oktober 2008

Eftersom skrikbebin somnade redan vid 19...

... kunde jag å Molly unna oss en tjejkväll, bara hon och jag. Ludvig sover hos farmor och Mattias är på kick-off med jobbet.

En traditionell tjejkväll kanske borde innehålla en massa gulligull. Och visst, vi började med att bada i Philosophy-bubblor och ta på oss pyjamas.

Sen satte vi på oss våra allra bästa hårdrocksminer och gick ner och spelade Guitar Hero så att taket lyfte. Vi är grymma chicks.

Molly öppnar starkt med en Danzig-låt

Fokus, Molly, fokus!

Jäh!

Snacks for real hårdrockare

Mami loves snacks!

Kiddo loves snacks!

Även mamman är en gitarrhjälte! (Den här sovfrisyren jag har här är den fulaste Molly vet.)

Å sen kommer jag på att jag egentligen är skittrött och inte alls nån rockstjärna. Bara en femstjärnig personlighet.
Och telefonen ringde i ett! Gaaaah!!!

Vi matchar varandra - Hello Kitty für alle!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mina Tjejer!!

;-)

Anonym sa...

Måste bara säga att jag läser din blogg (via Fredrikas) och skrattar gott och igenkännande åt din vardag : )