onsdag 10 februari 2010

Ytterligare eftermiddagsutbrott...

... att lägga till statistiken. Jag blir galen på riktigt. Mitt hem är som ett exploderande minfält.

Love som bara skriker, Ludvig som bara gråter och Molly som bara retas. Jag buntar ihop dem och slänger dem åt helvete snart. Hade ett snack med Molly eftersom hon ändå är den som har mest innanför pannbenet, och varnade att det här snart får konsekvenser om inte eftermiddagarna blir lite lugnare hemma.

Också har jag lite annan huvudbry. Typ om när jag ska hinna tvätta - har tre tvättkorgar proppfulla. När jag ska hinna in till stan för att handla kläder till barnen (och paviljongen till moi). Vad jag ska köpa i present till Johanna. Hur vi ska fira Alla hjärtans dag när Mattias jobbar. Hur vi ska ha råd med Thailandsresan - har precis fått veta att vaccinationen mot gulsot kostar nästan sextusen för alla oss fem, och reseförsäkringen två och ett halvt. Om Arsenal kanske skulle kunna välsigna mitt hem med en vinst ikväll.

1 kommentar:

Lotta sa...

Hej o hå så här på kvällskvisten... Kolla min blogg o mejla mig din adress ;)
lottasundin6@hotmail.com
Kram!