tisdag 16 februari 2010

När jag och Mattias var ute...


... och åt middag igår, hann vi prata lite om Florida-planerna (63 dagar kvar nu!). Mattias högsta dröm är att hitta en outlet där han kan köpa en ny flott kostym, allra helst från Hugo Boss.

Jag ska (som vanligt!) inte shoppa speciellt mycket alls. Men jag har tänkt plocka åt mig några godbitar...

Och så har jag tänkt unna mig manikyr och pedikyr... och så ska barnen få sin fair share av presenter också - misstänker att det blir en hel del från GAP.

Och så har vi alla dessa malls och outlets... kanske ska ta med mig lite extra cash ändå? Eeeeh... vet ju hur det kommer sluta.

Förutom shopping ska vi till Universal Studios, och så konsterten med Elton John... sen ska vi till Miami och kolla in art deco-kvarteren. Men mest av allt ska vi bara slappa, sola och äta god mat. Och njuta av varandras sällskap, såklart!

Inga kommentarer: