fredag 26 februari 2010

Strax efter att lunchrushen...

... var över på jobbet, ringde de från dagis. Ludvig hade ramlat i en buske och fått en gren i ögat, så jag fick åka och hämta honom för att kolla upp. Lyckligtvis var det ingen fara, så istället för att tycka att det var tråkigt att det hänt något nu igen, fokuserade jag på att det var rätt härligt med en tidig helg!

Margarete kom och passade pojkarna på eftermiddagen, medan Molly var på kalas och jag och Mattias tog en runda på stan. Himla skönt med lite egentid tillsammans, och på Paviljongen var de mycket förvånade över att jag tog med mig mannen på shoppingtur. :)

Hämtade Pernilla och hennes kids på tågstationen på vägen hem. Imorgon kväll ska vi på Mia Skäringers show, å sen blir det lite 25-årsfirande - å sen ska jag och Mattias sova i mammas lägenhet medan hon sover här med alla fem barnbarn. Att vara konstant trött tär otroligt mycket på psyket och säkert en av anledningarna till att jag är lite låg. Love har studsat tillbaka ytterligare en timme och vaknar oftast strax efter klockan 04 på morgnarna nuförtiden. Jag har sagt det förr och jag säger det igen... det är roligt nästan jämt.

1 kommentar:

C.Nilsson sa...

Beundrar dig som har sån koll på allt som händer i firma Lindqvist, i alla fall det som delges oss utomstående.
Jag är ju lite smålat, men om jag jämför mig med dig så är det nästan så att till och med mina aktiviteter framstår som sega och mossiga.
Tycker som sagt du är beundransvärd <3