onsdag 24 februari 2010

Jag är...

... off. Jag är trött på barnen, på jobbet, på Mattias och på livet. Har noll energi. Storhandlade efter jobbet, vilket tog musten ur mig totalt. Är för övrigt också mycket trött på snö, dumma flicktjejer och på att det inte går barnbio på tidiga fredagskvällar. Kan säkert komma på tretusen saker till, men jag orkar inte tänka mer.

Jag kanske håller på att bli sjuk? Jag som ska på Mia Skäringers show och 25-årsfest på lördag, det funkar ju inte. Ska försöka skärpa till mig men det är inte mycket som är roligt nu.

Skickar med en kompis som ska till Sthlm lite pengar, så kanske jag kan bli lite glad ändå. Nothing lite a few new outfits.

3 kommentarer:

lillaj sa...

Du får inte bli sjuk!
Om du kommer ut och leker imorgon så blir du säkert piggare av den friska luften.
Puss

Anonym sa...

Maria,tråkigt att läsa!
Hoppas du kryar på dig till imorgon.Vilken fantastisk fredag det blir: Mia,födelsedagskalas,
kärt systerbesök!!!
Ann och jag tar hand om godingarna!!! Kramar Margarete

Anonym sa...

Men lilla vännen :( hade jag vart hemma hade jag kommit på stört och försökt piggat upp dej!! Det hade inkluderat: en trevlig fika med nåt smarrigt på stan + en shopping runda och massa skvaller (och spaning såklart;), hade det vart på kvällen så är ju valet givet:Karlstad by night och massa alkohol!!! Jag röstar för kvälssaktivitet såklart ;)
Tur att jag kommer hem snart så vi kan sätta planerna i verket :) hoppas du mår bättre idag, tänker på dej och skickar massa kärlek från lutten