fredag 5 februari 2010

"Gud vad glad jag blir...


... att Stefan Sauk fick så bra poäng," sa Mattias precis. Vi sitter och kollar på Let's Dance, bara han och jag. Pojkarna sover och Molly övernattar hos en kompis.

"Jag menar det! Jag tycker att det här är skitbra!," utbrister han lyckligt. Jag skrattar lite åt honom. Men så blir han plötsligt lite allvarlig. "Men vad fan har hänt med mig? Var är rockern i mig? Här sitter jag som värsta Svensson och är genuint glad över David Hellenius skämt i Let's Dance."

Ja, så är det. Vi börjat kanske bli vuxna trots allt?


"Vi måste se lite mer på Blood In Blood Out för att väga upp det hela. Det gillar ju du, vato loco!," säger han.
"Ey carnal, orale" svarar jag.
Åsså var vi 15 helt plötsligt igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Maria och Mattias,aj löv iu!!!1
Kram svärmor och mor!