lördag 13 februari 2010

Lördagen var dagen då...


... jag spräckte budgeten för oöverskådlig framtid. Klockan nio var jag hos min bästaste frisör Ramadans salong och skvallrade och blev fixad i håret. Ramadan är fantastiskt duktig! Å han har en lugn och skön och vinnande personlighet.


Åsså tog han kort när jag var klar. Kanske lite för mycket Linda Rosing över detta? Eller jugoslavblondt? Jag måste vänja mig, helt klart. Men innan jag hinner blinka kommer jag ha grym utväxt igen.

Inne i stan köpte jag födelsedagspresent till Johanna som fyller tjugifem om lite drygt två veckor.


Åsså handlade jag kläder till da småpojks på POP. Åtta tröjor, fyra par jeans, två långkallingar och fyra par strumpor ger en rejäl gulp i halsen. Och handlar man för sådana summor får man tydligen ett gratis memory-spel! Och de behövde faktiskt lite påfyllning i garderoberna.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du blev jättebra!!Snyggt!!!
Kram från svärmor!