torsdag 25 februari 2010

Man kanske skulle...

... ta å bryta ihop på riktigt. Genast visar det sig vilka som bryr sig. Tack för fina sms och hälsningar hörni! Ni vet vilka ni är :)

Jag försöker att inte skriva så mycket om jobbet i bloggen; dels för att många av mina arbetskamrater läser här, och dels för att jag inte vill hänga ut någon ofrivilligt. Men min sista energi gick idag åt till att medla lite, och trixa så att alla ska bli nöjda.

Har en fullspäckad helg framför mig, som jag både ser fram emot och bävar inför. Skulle egentligen bara vilja dra upp täcket över huvudet och sova en vecka eller två.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ni vet vilka ni är...å jag glömmer inte...det va kompisar från förr...
Dogge, Latin Kings.
Men hallå, va det inte ni 2 som ringde på min porttelefon en natt för 100 år sen ;)
Nosen över ytan sötnos!
Puss

Anonym sa...

Hahahahahahaha... Doggelito! Han minns man jue ;)

Gumms, nu ska vi snart ta hand om varandra. Längtar grymt efter er! Ni skulle på bio va på lördag? Jag ska till pappa då men är din lördag kväll, söndag och måndag!

Kram