måndag 22 februari 2010

Känner mig mentalt...

... slutkörd idag. Flickorna har, med stor hjälp av sin otroligt gulliga lärare, lyckats prata ut om senaste tidens problem. Många tårar och mycket ilska senare - nu kan de vara kompisar ändå. Tuffare blir det däremot med mamman, som i sin vrede lyckades vräka ur sig både en och två saker som blir svårare att ta tillbaka.

Efter jobbet åkte jag och Molly till Paviljongen. Inget läkemedel i världen är så bra som lite shopping - och speciellt inte när man har födelsedagspresentkorten kvar.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad jobbigt för Molly!!!
Skönt att ni litar på lärarens förmåga!!!!
Kramar Margarete

grodan bolls blogg sa...

Jag är som du tokig i barnkläder, så nu undrar ja så klart vad paviljongen är för någe?

Maria sa...

Paviljongen säljer vuxenkläder; Odd Molly, Hunky dory, Filippa K mm. Min stora tjejja har precis börjat passa i de minsta storlekarna, men får ENBART handla på rea! ;-)

grodan bolls blogg sa...

Vart ligger den?

Maria sa...

I Karlstad city, i hörnet av Drottninggatan och Östra Torggatan. Min favvoaffär! :)