lördag 13 februari 2010

Jag tycker att det är ganska...


... kul att OS har börjat. Jag är smått besatt av mellantider, som typ vid skidåkning och så. Och nattliga sportsändningar sends me back a few years. När Molly var några månader och en riktig jävla skrikterrorist, hade vi tre TV-kanaler hemma. Varav 0 (noll) visade några tv-program efter klockan 23. Så där gick man omkring och buffade i mörkret halva nätterna. Tills OS började! Då kollade jag på ryska gymnaster så till den grad att jag höll på att bli galen på kuppen.

Så nu blir det skidor ikväll. Perfekt avbrott också på grund av den lite lätt melankoliska stämningen som inföll efter min gråtattack under melodifestivalen. Dels på grund av den manlige pojken som var så ung och glad över att gå till final, men också över alla fina cp:n på scenen som sjöng Kent.

Inga kommentarer: