lördag 20 februari 2010

Jag blir galen på...

... detta väder. Vi försöker desperat komma på något att göra inomhus, men idéerna börjar tryta. Jag tänkte föreslå garderobsrensning, men jag tror inte någon annan är så sugen.

Förra helgen bakade vi bröd från Leilas bakbok.
Love försökte hjälpa till och knåda degen...

... medan Ludvig hade en uppvisning med sitt lasersvärd.

Idag gjorde vi våfflor till lunch. Ludvig hjälpte till medan han skrattade som Jokern i Batman.

Alla gillar våfflor.

Speciellt Love.

Och det är så sjukt mycket snö ute på balkongen. Och halva fönstret är täckt.

Nästan som ett konstverk av snö.

Och nu ska jag hänga vid datorn halva dagen. Ha en fabulös vinterdag, hörni!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fina ni är!!!
Längtar och snorar!!!
Lek: Gömma petflaska.
Gör som i leken "fågel fisk eller mittimellan"
Kram Margarete

Anonym sa...

Jag skulle älska att komma till dej på garedrobsrensning men tyvärr så äger jag ingen snöskoter =(
Puss