fredag 5 februari 2010

Fredrika! Jag är INTE...

... gravid. Jag är dödssjuk i sviterna av vaccinationen igår.

Jag har äntligen lyckats masa mig upp. Jag var tvungen att äta en halv banan alldeles nyss, så jag slapp ta alvedon på tom mage. För hjälp vad jag har mått illa inatt. Jag tänkte att om jag rör mig en millimeter så kommer jag att kräkas rakt ut och splatta ner barnen och allt. Mattias talade om för mig imorse att illamående faktiskt också är en biverkning av sprutan.

Och så har jag så otroligt ont i kroppen. Allt känns fel och obehagligt och jag har ont i ryggen. Igår kväll kunde jag och Ludvig inte gosa något eftersom ingen av oss kunde ligga på den ömmande armen. Så vi låg där bredvid varann på rygg och höll varandra i handen.

Lägenheten är varm och kvav som av sommarstugevärme, så jag har öppnat och vädrat. Och ligger under dubbla duntäcken. Fy fan vad jag mår piss.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars lilla gris!!!
Här har vi det bra alla tre!
Kramar från oss
Svärmor

Anonym sa...

Oki, då andas jag ut =)
Jag längtar efter dej...massor.