onsdag 25 november 2009

Uppdatering angående...

... väskan, så ni fattar hur jag tänker:

Väskan ska vara en axelremsväska och såpass stor att den rymmer all bråte jag vanligtvis bär med mig. Från skötväska till mutväska med kex, blöjor, nappar, kvitton, pennor, snoddar, läppglans, hårspännen, lösa mynt och annat jox som barnen plockar upp och ger mig.

Alla tre väskor är i ungefär samma prisklass och storlek, den rymmer ett A4-block om jag någon gång faktiskt ska bli student igen.

Väska nummer ett har fördelen med att den har dragkedja.
Väska nummer två har det fina LV-låset men blir lite för mycket bowlingväska för att jag ska kunna känna 100% kärlek.
Väska nummer tre är en öppen väska med enbart ett litet spänne upptill.

Dagens i-landsproblem. Vad göra vad göra?

3 kommentarer:

lillaj sa...

Ah, visste inte att första väskan hade dragkedja. Då ska du ha den..
Ooo, har du fått iväg beställningen än?
Puss

Catti sa...

Då röstar jag på nummer ett

Anonym sa...

Helt klart nr 1 då /Mia