lördag 21 november 2009

När jag gick i trean...

... var det val i Sverige. Vi skulle då ha ett skolval och hitta på egna partier. Jag och min Fredrik hittade på ett parti som hette CP-klubben Alstern. En annan kille i klassen (som, förstår man nu i efterhand, måste ha haft nån diagnos - han var så missanpassad att han inte ens klappade i händerna i hejdå-sången) hittade på ett parti som hette Skånska Snuskbolaget.

Det var så här det var! Mattias tycker att det är helt sjukt att vi kom undan med detta.

Och värre blev det. I femman gjorde vi egna radioprogram. Från att ha varit ganska städat, eskalerade det snabbt till att någon grupp hade en låtsasintervju med Bög-Olle som skulle prova och betygsätta olika dildos in the back door, så att säga. Dock var detta droppen för fröken, som senare spelade upp just den radiosnutten på nästa föräldramöte. Jag kan säga att jag var oerhört tacksam över att jag inte hade ett finger med i spelet för en gångs skull!

Inga kommentarer: