måndag 9 november 2009

En liten dokumentation av...

... eftermiddagen (mest för att Mattias ska se att jag håller ställningarna).


Hämtade barnen på dagis.
Love var nyvaken och jättesur.

Mötte Molly som var ute på en liten kisspromenad med pappans hund.


Molly och Rattie.

Johanna kom förbi på lite andaktig julmustpremiär.

Love fick också smaka.

Så himla gott. "Mer!," sa Love.

Johanna delade med sig av lite singelanekdoter från helgen som just gått.

Ludvig och Folke lekte med bilar.

Så kom Stor-Filip och höjde ribban på lekandet.

Pyjamas och soffmys med Pingu.

Själv tog jag en dusch och fick någon allergisk reaktion av duschtvålen! Knallröd all over fejan.

Jag känns inte längre som trehundra grader i ansiktet. Nu ska jag sätta mig och mysa med min nygamla kärlek.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad mysigt ni har det!

Vad var det du skulle mysa med???
En mattebok?!!!

Kram till er alla fyra från Maggis!!

Remember aj öm still övejlöböl

johanna sa...

Så vackra vi är du och jag.
Barnen dög väl de med..
Tack för en trevlig eftermiddag, vi ses väl i veckan?

Om du behöver hjälp med matten så hör inte av dig, skulle inte kunna berätta vad hypotenusa eller pytagoras sats är ens med kniven mot strupen :)

Puss!