onsdag 18 november 2009

Inte mycket att...

... redovisa. Barnen helt friska idag, så jag ska -hör och häpna!- gå och jobba imorgon. Om inget oförutsett händer. Vilket ofta är fallet i vår familj, tyvärr.

Mattias har tokveckor på jobbet så honom ser man inte mycket av. Han åker innan vi ens gått upp, och kommer hem lagom tills middagen serveras. Sedan är han så trött så han går och lägger sig innan klockan 22.

Kära svärmor var här en stund igår så jag kunde ta mig iväg ut en sväng. Posten, banken och Bergvik.

Ludvig pratar om dofter. Att saker luktar gott. Love har börjat måla överallt. Jag vet inte var han finner alla dessa tuschpennor, men jag vet iallafall att hela nedersta trappsteget är grönt nu. Molly har varit på sin musikalskola och varit i bästisens spa-avdelning de byggt i källaren.

Det här är livet. Det går runt, runt, runt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att läsa,kära Svärdotter!!
Och idag skiner solen!!!
Kramar till er alla!!!